حق با من نیســت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام دلم نمی خواد بگم نظر یادت نره اگه وقتی داری این وبلاگ و میبینی اگه حتی یکی از این متنها برات قشنگ باشه خودت نظر میزاری لازم نیست قسم بدم. ببین غمگین، ببین دلتنگ دیدارم... ببین خوابم نمی آید، بیدارم... نگفتم تا کنون، اما کنون بشنو: تورا بیش از همه کس دوست میدارم

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دختري از جنس باران... و آدرس gharar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 327
:: کل نظرات : 411

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

رنگین کمان پاداش کسانی است که تا آخرین لحظه زیر باران میمانند

حق با من نیســت
چهار شنبه 10 مهر 1392 ساعت 15:33 | بازدید : 1450 | نوشته ‌شده به دست دختر باراني | ( نظرات )

0.718097001365003131 jazzaab ir2 پیامک های زیبا و دلنشین ( جدید 92 )

باید صادقانه و مدام به خودمان بگوئیم:


 

"من هم اشتباه می کنم"..  "من هم نقص دارم"...  "

 

من هم خیلی چیزها را نمی دانم"  ..."

 

همیشه حق با من نیست"...  "من هم یک انسان عادی هستم مثل دیگران"...  "

 

من هم ایرادهائی دارم"...




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
یاسمن در تاریخ : 1392/7/19/5 - - گفته است :
هیـــچ نمی خواهم...

جز آرامشی که تنهـــا آغوش تو دارد

آرامشی که با هیــچ آرام بخشی ندارم !

هیــچ نمیخواهم ...

جز به اغوش کشیدن دنیا

آغوش تو ...

که دنیای من است

هیـــچ نمی خواهم ...

جز یک کوچه ...

یک باران ...

چشمانم ...

و تــ♥ــو...

<-CommentGAvator->
یاغی در تاریخ : 1392/7/14/7 - - گفته است :
ایول
ایول
و بازم ایول

<-CommentGAvator->
ario در تاریخ : 1392/7/14/7 - - گفته است :
حرف خوبی بود.

ای کاش می گفتیم.

<-CommentGAvator->
فرزانه در تاریخ : 1392/7/14/7 - - گفته است :
سلام دوست گلم وب خیلی باحالی داری ب من سر بزن و دوس داشتی لینکم کن تو لینک شدی گلی

<-CommentGAvator->
هاد______________ی در تاریخ : 1392/7/12/5 - - گفته است :
اگه وقت کردی اپ کن....

<-CommentGAvator->
مسعود در تاریخ : 1392/7/12/5 - - گفته است :
باسلام
ازحضورت در وبم سپاس گزارم
ب وبت سر زدم
مطالب وبت جالب بود
بهت تبریک میگم
راسی اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده
بازم بهم سر بزن
منم اپم
نظر یادت نره
منتظر اپ های بعدی تو هم هستم

<-CommentGAvator->
playful girl در تاریخ : 1392/7/11/4 - - گفته است :
اول اینو بگم که پست بالایی محشررررررررررررررررره عاااااااااااالی 20!!!خیییلی خوشم اومد!!!!خواستم واسش نظر بزارم ولی نشد!
و حالا این پستت!!!خییلی قبولش دارم اگه همه عیب های خودشونو قبول میکردن عاالی میشد
راستی اون پست بالاییتو میخواستم واسه یکی از دوستام بفرستم ولی نمیشه کپی کرد!
اگه واست اکشال نداره واسم تو نظرات بفرستش .تو وبم نمیزارم فقط میخوام به یکی بدم بخونه!منبع رو هم میذکرم!ممنووون

<-CommentGAvator->
ســـــــاینا در تاریخ : 1392/7/10/3 - - گفته است :
چقدر وبت خوشگله...مرسی از حضورت...


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: